وبلاگ سعید رسولی

بخور، بخواب، کد بزن

بخور، بخواب، کد بزن

گنو/لینوکس، پایتون، زندگی

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

StarCalendar 2.3.2

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ق.ظ
نسخهٔ 2.3.2 منتشر شد

علاوه بر پکیج سورس و پکیج دبیان، پکیج rpm هم برای openSUSE 13.1 تست و آپلود شد

تغییرات از نسخهٔ 2.3.0؛
اسکریپت‌های نصب openSUSE و Fedora اصلاح شدند
پکیج python-igraph اختیاری شد (recommend)
دو باگ دیگه هم برطرف شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
سعید رسولی

نظرات  (۶)

نمیتونی مخزن تو لانچپد بسازی؟
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۰۱ سعید رسولی
چرا. ولی هر کاربر دیگه‌ای (مثل شما) هم می‌تونه این کارو انجام بده.
من ترجیح میدم این وقت رو روی توسعهٔ برنامه بذارم.
سلام ورژنهای قدیمی هنگام روشن کردن کامپیتر سریع تر بالا می اومدن نسبت به ورژنهای جدیدتر! دلیلش چیه میشه این مشکل رو حل کنید! من الان از ورژن ۲.۲.۷ استفاده میکنم به نظرم سریع تر است
پاسخ:
چشم بررسی می‌کنم
البته یه نکته رو درنظر بگیرید: وقتی دو بار برنامه رو اجرا کنید (حتی دو ورژن متفاوت)، دفعهٔ دوم خیلی سریع‌تر اجرا میشه. دلیلش لود شدن کتابخانه‌ها و... در ram هست.
------
من دو نسخهٔ 2.2.7 و 2.3.2 رو با هم مقایسه کردم
زمان شروع شدنشون با تقریب خوبی یکی بود
البته باید در شرایط مساوی تست کنید، یعنی قبل از اینکه دومی رو اجرا کنید، logout و login کنید. یا اینکه با این دستور کش مموری رو خالی کنید:
sync ; sudo sh -c "echo 3 > /proc/sys/vm/drop_caches"
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۲۸ سعید رسولی
به هر حال در نسخهٔ 2.4.0 زمان بالا اومدن برنامه کاهش پیدا خواهد کرد
ممنون بابت رسیدگی. منظورم زمانی است که تازه کامپیوتر رو روشن میکنیم وگرنه بعد از اینکه کامپیوتر روشن شد یا بعد از logout  که login کنیم سریع می یاد بالا و خیلی سریع هم کار میکنه. فقط زمان روشن کردن کامپیوتر!
پاسخ:
خواهش می‌کنم
فکر می‌کنم بیشتر این زمان صرف لود کردن کتابخانه‌های موردنظر (که عموماً با C نوشته شدن) میشه
باز هم من بررسی می‌کنم تا اون‌هایی که همون اول لازم نیستن رو (در صورت وجود) همون اول لود نکنه
سلام.
خدا قوت...
به‌امید اضافه شدن ویژگی بسیار مفید ایمیل کردن یادآور‌ها...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">