وبلاگ سعید رسولی

بخور، بخواب، کد بزن

بخور، بخواب، کد بزن

گنو/لینوکس، پایتون، زندگی

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

PyGlossary 3.0.0

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ق.ظ

سلام

بعد از ۸ سال کار کردن روی اولین برنامهٔ کاربردی که نوشتم (و در دانشگاه شروعش کردم)، تبدیل به محبوب‌ترین و پرکاربرترین برنامه‌م شد، که بیشتر کاربرانش هم غیرایرانی هستن.

چند ماه اخیر سرعت رشد محبوبتش زیاد شده بود (مثلاً تعداد استارهای گیت‌هاب یا میزان مشارکت‌ها و فیدبک‌ها) که انگیزه‌م برای توسعه‌ش رو افزایش داد.


امروز یه نسخهٔ کاملاً جدید از این برنامه در گیت‌هاب منتشر کردم، که شاید بشه گفت اولین انتشار استاندارد این برنامه هست (تا به حال روش ورژن‌بندی و انتشار مشخصی نداشتم)

نکات انتشار این نسخه به انگلیسی:

https://github.com/ilius/pyglossary/releases/tag/3.0.0

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
سعید رسولی

نظرات  (۹)

آقا بازم دمت گرم 

نمیدونستم برنامه نویسش ایرانیه.
دمت گرم تا الان خیلی کارمو راه انداخته.
ای کاش رو اندروید هم اجرا میشد، آخه چند وقته pc ندارم
آقا دست شما درد نکنه فقط نفهمیدم از کجا دانلود کنم . آیا روی ویندوز هم نصب میشه؟

سلام ظاهرا برنامه شما در ویندوز کار نمیکنه ولی گفتید روش کار میکنید میتونید بگید کی حاضر میشه من میخوام ورژن 5 لانگمن را به فرمت استار دیکت تبدیل کنم آیا امکانش هست که زحمتش را بکشید ؟در ضمن من گلسوریهای استاردیکت را به colordictاضافه کردم ولی غیر از یکی h7 که فارسی به انگلیسی بود بقیه انگلیسی به فارسی ها کار نکردند شما میدونید علتش چیه؟؟

سلام مجدد من برای برنامه شما رفتم ابنتو نصب کردم ولی چون خیلی مبتدی هستم نمیدونم چطور این برنامه را نصب کنم میشه لطف کنید بگید چطور از طریق ترمینال برنامه را نصب کنم
پاسخ:
cd DOWNLOADED_DIRECTORY/pyglossary
python3 pyglossary.pyw
سلام
نسخه کامپایل شده برای نصب در ویندوز را از کجا دانلود کنم ؟
سلام میشه خوب با جزئیات توضیح بدی چجوری میشه اینو اجرا کرد! من CD زدم هر کاری کردم نشد که نشد دیگه بیخیالش شدم
دوستان عزیز پایتون نصب کنید روی ویندوز برید روی فایل pyglossary.pyw راست کلیک کنید و با IDE پایتون باز کنید. بعد یک فایل کدشه باز میشه اون بالا RUN و بعد RUN module بزنید برنامه اجرا میشه. چنتا ماژول مفید هم میتونید بهش اضافه کنید تا بهتر بشه مثلا یک ماژول الترنیت کردن کل انتری ها
سلام
رو ویندوز 10 پایتون نصب کردم ولی وقتی فایلی رو که گفتید باش اپن ویت میزنم هیچ اتفاقی نمی افته

میشه لطفا راهنمایی کنید؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">