وبلاگ سعید رسولی

بخور، بخواب، کد بزن

بخور، بخواب، کد بزن

گنو/لینوکس، پایتون، زندگی

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تبدیل عدد به حروف

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ق.ظ

تبدیل عدد به حروف، هم فارسی و هم انگلیسی

https://github.com/ilius/num2words

به زبان پایتون هست

اصل کدش رو خیلی وقت پیش نوشته بودم

دوست دارم در آینده زبان‌های دیگه رو هم بصورت ماژولار اضافه کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۹
سعید رسولی

نظرات  (۲)

سلام
من میخوام تازه پایتون یاد بگیرم
باینریهای پایتون رو روی ویندوز نصب کردم.
c:\python33
سورس شما رو هم توی فایل ریختم تو همون پوشه با نام num.py
حالا وقتی میزنم
python num.py
این ارور رو نمایش میده
  File "num.py", line 165
    print '%s: non-numeric argument'%arg
                                   ^
SyntaxError: invalid syntax
پاسخ:
شما پایتون 3.3 نصب کردی، این کد برای پایتون 2.7 نوشته شده.
البته پورت کردنش زیاد سخت نیست.
۲۳ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۳۷ بهنام وکیلی

مرسی خیلی خوب بود.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">