وبلاگ سعید رسولی

بخور، بخواب، کد بزن

بخور، بخواب، کد بزن

گنو/لینوکس، پایتون، زندگی

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اهدا به StarCalendar

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ

در این صفحه

http://ilius.github.io/starcal/index#donate

که شاید یک روز بتونم به صفحهٔ خانگی پروژه تبدیل‌ش کنم، به کمک وبسایت زرین‌پال، یک قسمت اهدا یا Donation اضافه کردم که از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی هر یک از بانک‌های عضو شتاب (با داشتن یک کارت شتاب و رمز پرداخت الکترونیکی) می‌تونید هر مبلغی که خواستید (حداقل ۱۰۰ تومان) به پروژه کمک کنید

در ضمن بعد از پرداخت، به وبسایت زرین‌پال منتقل می‌شید و اگه اونجا موفقیت‌آمیز نشون بده، یعنی مبلغ واریز شده. گرچه بعدش دوباره به ilius.github.io منتقل میشید و خطای ۴۰۵ نشون میده که این خطا هیچ اهمیتی نداره (فعلاً نمی‌تونم برطرفش کنم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۳۰
سعید رسولی

نظرات  (۵)

کار بسیار خوبی کردی سعید جان
یک دنیا ممنون برای تلاشت/وقتت/این ابزار عالی
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۵۵ سعید رسولی
تشکر :)
تا الآن ۴ نفر مبالغ۱۰، ۱۰، ۲ و ۵ هزار تومان اهدا کردند
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۴۴ کاربر خوب لینوکس
سلام
موفق باشید
سلام. من مبلغ ۵۰۰۰ تومان تقدیم کردم فقط مطمئن نیستم به حسابتان واریز شده یا خیر! چون زمانی که روی دکمه انتقال به وب سایت درخواست کننده کلیک کردم تا تراکنش تکمیل شود سرور خطای 405 داد!
پاسخ:
سلام و ممنون
اون خطای ۴۰۵ هیچ اهمیتی نداره. واریز شده.
(متاسفانه سایت مال خودم نیست کنترل زیادی روش ندارم و نمی‌تونم از شر اون خطای ۴۰۵ که کاربران رو سردرگم می‌کنه خلاص بشم)
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۱ سعید رسولی
ممنون از کاربر ناشناسی که  امروز۶۰ هزار تومن پرداخت کرد
تا به حال در مجموع ۱۳۰ تومن از طریق سایت زرین‌پال به پروژه کمک شده. (حدود ۳۰ تومن هم قبلاً داده بودن)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">