وبلاگ سعید رسولی

بخور، بخواب، کد بزن

بخور، بخواب، کد بزن

گنو/لینوکس، پایتون، زندگی

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

StarCalendar 2.3.3

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ق.ظ

نسخهٔ 2.3.3 منتشر شد


افزونه‌های مربوط به مناسبت‌های ایران بر اساس تقویم رسمی ۱۳۹۳ به‌روزرسانی شد

یک باگ هم در تقویم هجری قمری به همراه یکی دو باگ جزئی برطرف شد


دانلود پکیج دبیان و اوبونتو

دانلود پکیج rpm برای اوپن‌سوزه 13.1


پیش‌پیش عید نوروز رو هم به همه تبریک می‌گم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
سعید رسولی

نظرات  (۸)

دستت درد نکنه.
اگه یه چندتا اسکرین‌شات هم بذاری بهتره.
دورود
دست شما دردنکنه.
ممنون
واقعا تقویم عالی ای هستش
سلام
ممنون از کار خیلی خوبتون
مدت هاست از برنامه شما استفاده می کنم
سال خوب  و پر برکت داشته باشید
در پناه حق
با سلام
برنامه‌ای بسیار مفید و بدردبخور
فقط وقتی کامپیوتر اسلیپ میشه مثلا ۱۰ دقیقه، پخش اذان و پیش اذان هم ۱۰ دقیقه از وقت واقعی عقب میوفته
ممنون و خسته نباشید
پاسخ:
ممنون از گزارش
سعی میشه در نسخهٔ آینده برطرف بشه
سلام خسته نباشید
توی اوبونتو
trusty tahr
نصب کردم و اثری از tray icon نیست
پاسخ:
سلام
لطفاً اول چک کنید که پکیج python-appindicator نصب باشه
بعدش برنامه رو توی ترمینال اجرا کنید که اگه اروری داد اینجا پیست کنید
بعد به ترجیحات برید و مطمئن شد که تیک استفاده از AppIndicator زده شده.
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۲۳ محمود مسیح تهرانی
سعید جان دستت درد نکنه واقعا تقویم بدرد بخوریه اگه یه ppa هم توی اوبونتو بزاری خیلی خوب میشه
پاسخ:
اتفاقاً نیاز به یه داوطلب بعنوان maintainer پکیج دبیان و اوبونتو داریم
سلام چرا برنامه به این خوبی روی ابونتو 14.04 نصب نمیشه
بوسیله سافتورسنتر نصب میکنم خطا میده ایگنور میکنم نصب میشه ولی دیگه توی پنل ایکونش دیده نمیشه و از طریق لانچر باید اجراش کنم و تقویمو ببینم
بازم مرسی از زحماتت
پاسخ:
اگه از من می‌پرسید با اسکریپت install-ubuntu نصب کنید
من هیچ ایده‌ای در مورد software center ندارم
نمی‌دونم اگه برنامهٔ خوبیه پس چرا کسی برای packager شدن داوطلب نمیشه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">