وبلاگ سعید رسولی

بخور، بخواب، کد بزن

بخور، بخواب، کد بزن

گنو/لینوکس، پایتون، زندگی

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

StarCalendar 3.0.2

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ

سلام و سال نو مبارک

استارکلندر 3.0.2 منتشر شد

Github Release

Source Code

starcal3_3.0.2-1_all.deb

starcal3-3.0.2-1.noarch-openSUSE.rpm


تغییرات نسبت به نسخهٔ 3.0.1

- آپدیت ماه‌های قمری و مناسبت‌ها بر اساس تقویم رسمی ۱۳۹۵ کشور

- رفع باگ در نصاب آرچ‌لینوکس

- افزایش سرعت کد تقویم میلادی (برای تبدیل از/به سایر تقویم‌ها)

- رفع چند باگ در مدیریت رویدادها

- رفع یک باگ در پنجرهٔ شخصی‌سازی



همینطور نسخهٔ 2.4.3 هم بطور همزمان منتشر شد، برای کسانی که از سیستم‌های قدیمی استفاده می‌کنن

تغییرات نسخهٔ 2.4.3 نسبت به 2.4.2 کم و بیش همون تغییرات نسخهٔ 3.0.2 نسبت به 3.0.1 هستن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
سعید رسولی

نظرات  (۷)

سلام
ممنون بابت پکیج خوبی که زحمتشو کشیدین
فقط من نسخه قبلی رو پاک کردم و این نسخه جدید رو دانلود کردم
starcal2_2.4.3-1_all.deb
لینوکسم ابونتو هستش
وقتی اجراش میکنم اتفاقی نمی افته و خروجی ترمینال این هست
python3: can't open file '/usr/share/starcal3/scal3/ui_gtk/starcal.py': [Errno 13] Permission denied
لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
پاسخ:
یک بار پکیج رو حذف کنید و دوباره نصب کنید
اگر درست نشد، پکیج سورس رو دانلود کنید و با دستور
sudo ./install-ubuntu
نصب کنید
آقای رسولی خیلی ممنون بابت این همه زحمتی که می‌کشید.
کاری که گفتین رو انجام دادم ولی مجددا همون خطا رو میداد. بجاش سورس نسخه ۲.۴.۳ رو گرفتن و نصب کردم و بدون خطا اجرا شد. نسخه ابونتو من قدیمی نیست ۱۴.۰.۴ هستش نمیدونم چرا با ۳.۰.۲ مشکل داشت!!!
با سلام و خسته نباشید ...
و با تشکر از زحمات شما ...

خواستم بپرسم امکانش هست که در «اوقات شرعی»، اذان ظهر هم نشان داده بشه یا خیر ...

پاسخ:
سلام
بله
ترجیحات -> افزونه‌ها -> اوقات شرعی -> تنظیم افزونه -> تیک « اذان ظهر » رو بزنید
سلام
اول از همه از آقای رسولی و همکارانش سپاس گذارم
دوم یه نکته رو اینجا جا داره که بگم 
اگر نسخه دبیان یا  deb رو دانلود کردید از نرم افزار gdebi استفاده کنید تا تمام احتیاجات تقویم رو ب طور خودکار برای شما نصب کنه

با سپاس فراوان
سلام
بخش مدیریت رویدادها مشکل داره من که نتونستم راش بندازم رویداد ایجاد می کنم تاریخ و زمان میدم تایید می کنم اتفاقی حاصل نمیشه یه صفحه پیامی باز بشه آهنگی پخش بشه خیلی عالی میشه مثل گوشی نوکیا
ممنون
پاسخ:
سلام
لطفاً توی ترمینال اجرا کنید و خروجی/ارور لحظهٔ ساختن رویداد رو بذارید
سلام
ارور لحظه ساختن رویداد:
(starcal.py:8570): Gtk-WARNING **: Cannot connect attribute `text' for cell renderer class `GtkCellRendererText' since `text' is already attributed to column 0
invalid path = //usr/share/zoneinfo/Mideast
با تشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">